Week-end la pensiune

Saptamana trecuta am fost la una din putinele reuniuni de familie. Matusa mea a implinit o varsta rotunda si ne-a invitat pe toti la o pensiune langa Sighisoara. Au si site.

In ciuda numelui, Dracula Danes, pensiunea era foarte bine ingrijita si intretinuta. Serviciile au fost fara repros si am avut si ce vedea. Pe langa ponei si cai, aveau si struti (si cum zicea si fratele meu, sunt ca in filme). Se ofereau si ore de calarie de catre un cowboy destul de convins despre sine ca e cowboy.

In privinta mancarii, la inceput sunt pe masa niste platouri mari ca cele de pizza. Peste ele se pun niste farfurii mai mari pline de mancare. A fost printre primele dati cand nu se putea termina chiar tot ce era in farfurie.

Duminica am vazut si satul. Pe langa faptul ca aveau o groaza de flori bine ingrijite, parca nu aveau nici praf. Aveau si un monument la rascrucea dintre gimanziu si biserica. Peste tot erau bancute curate. De mult nu am mai vazut asa ordine si curatenie. 

A fost foarte placut si va recomand cu drag pensiunea.

Un răspuns to “Week-end la pensiune”

  1. bianca Says:

    Draga,dl.Vlad sunt deacord cu dvs.Domeniul Dracul Danes isi merita toti banii! si eu am fost aici de foarte multe ori si a fost superb! cand spuneti ca ”se ofereau ore de calarie de un cowboy,care crede in sinea lui ca e un cowboy”,cred ca referiti la undresor cu care fac si eu in momentul de fata,cred ca va referiti la Ionut,eu fac cu Ionut de foarte mult timp si imi place enorm de el,eu cred ca ar trebuii fi promovat,dar mai este si un alt dresor tot la fel de dregut care este Cristi si cu el am facut dar numai odata! si calutii sunt foarte frumosi,chiar adorabili! eu am calarit pe: Delphis,Lucky,Printesa,Madonna inca de 3 ori pe Printesa si de 2ori pe Madonna,cel mai frumos a fost pe Printesa,e o iapa foarte draguta si cuminte! deci Domeniul Dracul Danes isi merita toti banii! cu drag,Bianca!

Lasă un răspuns

